skip to main
|
skip to sidebar
IRA! =3
diumenge, 23 d’agost del 2009
Tokio Hotel!
heeey!
buuuf today it's a suck day
T____T
all day in home doing my homeworks :S =S
I put a photo from TH!
I'm very nerious for buy his new album! ( humanoid)
but until septmber.....
=S
ich liebe dich! :P
bb!
1 comentari:
Roonzie
25 d’agost del 2009, a les 6:35
THX FOR YOUR COMMENT!!!
TOKIO HOTEL IS COOL!!!
:)
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Seguidors
Arxiu del blog
►
2010
(1)
►
d’octubre
(1)
▼
2009
(9)
►
de desembre
(1)
►
de novembre
(1)
►
d’octubre
(1)
►
de setembre
(1)
▼
d’agost
(5)
help me please
Tokio Hotel!
today at the beach!
my new nails ^^ !
hi! :)
Dades personals
ira!
I'm a gyaru. I like many a Japanese culture and Japanese music I like many Ayumi Hamasaki, Anna tsuhya, Arashi, an cafe, gazette, miyavi, greeeen,gackt, erika sawajiri, KAT TUN, ...
Visualitza el meu perfil complet
THX FOR YOUR COMMENT!!!
ResponEliminaTOKIO HOTEL IS COOL!!!
:)